0 Kč bez DPH

Autorizované odesílání z webových stránek

Stalo se vám nebo návštěvníkům vašich stránek, že při odeslání formuláře nebo objednávky nebyla zpráva doručena, anebo padla do spamu? Na inPage se vám to již nestane.

Nyní je možné v administraci inPage nastavit autorizované odesílání pošty, díky čemu se zprávy odeslané z webových stránek vždy dostanou k danému příjemci.

Toto nastavení je dostupné jen v případě, že je u služby inPage aktivní pošta.

Nastavení autorizovaného odesílání

Přihlaste se do administrace inPage, klikněte na položku Můj účet a z menu vyberte Informace o poště

Nastavení autorizovaného odesílání v informace o poště

V této sekci vidíte nastavení a informace o poště. Níže je pak nastavení autorizované Odesílání pošty z webových stránek. Zaškrtněte políčko zapnuto a z výběrového pole vyberte adresu pro autorizované odesílání. Volbu uložte a je hotovo.

Nastavení emailu pro autorizované odesílání

Nyní jsou emaily odesílané z vašich stránek autorizované.

Tým inPage
info@inpage.cz

Web s doménou ZDARMA

Přidat komentář

Přehled komentářů