0 Kč s DPH

Nastavení a správa EET

Zákon o elektronické evidenci tržeb se od 1. března 2017 vztahuje nejen na maloobchody a velkoobchody, ale také na e-shopy. Majitelé internetových obchodů, kteří podnikají na území ČR a umožňují na e-shopu online platby (například platba kartou, přes platební brány PayPal, PayU a dalšími obdobnými způsoby) či platbu v hotovosti při osobním odběru, musí elektronicky evidovat tržby. 

Funkce EET je našim zákazníkům k dispozici v programu inPage Premium, který je primárně určen pro provoz e-shopu. E-shopy na InPage tak umožňují evidenci EET, automatické vytváření účtenek a jejich zasílání zákazníkovi. 

******zdroj (https://blog.inpage.cz/inpage/inpage-umoznuje-evidenci-eet/)

Vložení certifikátu pro komunikaci s EET

Certifikát pro komunikaci s EET vložíte v administraci inPage v sekci Eshop → Správa EET certifikátů → tlačítkem Přidat certifikát

EET certifikáty v e-shopu inPage

V otevřeném okně vyplňte následující údaje:

  • Název certifikátu, který si pojmenujte libovolně podle svého uvážení, tento název je pak zobrazován na stránce nastavení EET.
  • Zvolte soubor certifikátu dodaného od daňové správy.
  • Vyplňte Heslo získané s certifikátem.

Výběr EET certifikátu v e-shopu inPage

Přidaný certifikát se zobrazí v tabulce s informacemi o přidaných certifikátech, ale zatím není aktivní.

Přidaný EET certifikát v e-shopu inPage

Nastavení prostředí pro komunikaci s EET

V menu klikněte na sekci E-shop → Nastavení EET a na stránce vyplňte povinné údaje označené hvězdičkou (*) a ostatní dle potřeby.

  • EET zapnuto aktivuje EET pokladnu.
  • Režim* - EET lze zapnout nejprve v testovacím režimu pro vyzkoušení a poté přepnout do provozního režimu.
  • Certifikát EET* - zvolte certifikát, který jste nahráli v předchozím kroku.
  • DIČ poplatníka* - daňové identifikační číslo poplatníka
  • DIČ pověřujícího poplatníka - je uváděno v případě, že jste pověřeni např. obchodním partnerem evidencí jeho tržeb.
  • Číslo provozovny* - číslo vygenerované v administraci na daňovém portále
  • ID pokladny* - si volíte sami, jedná se o označení pokladního zařízení. Mělo by mít délku od 1 do 20 znaků.
  • Plátce DPH* a Sazba DPH- zvolte zda jste nebo nejste plátcem DPH a pokud ano, tak výši sazby DPH
  • Kód měny použité v e-shopu* - zvolte měnu používanou v e-shopu

Nastavení EET v e-shopu inPage

Po zadání údajů klikněte na tlačítko Uložit a tímto je dokončeno nastavení a zapnutí komunikace s EET.

Správa EET účtenek

EET účtenka je v případě použití online platební metody kartou prostřednictvím GoPay nebo PayPal automaticky vytvořena, zaevidována v systému EET a zaslána zákazníkovi na e-mail.

V sekci E-shop → Objednávky lze pro každou objednávku zobrazit vytvořené EET účtenky kliknutím na tlačítko Zobrazit EET účtenky nebo případně přes tlačítko EET účtenky v detailu objednávky.

Vytvořené EET účtenky v e-shopu inPage

EET účtenka z detailu objednávky

Po kliknutí na uvedená tlačítka se zobrazí seznam vytvořených EET účtenek k dané objednávce s informacemi o jejich stavu.Kliknutím na lupu lze zobrazit detail EET účtenky.

Seznam EET účtenek v e-shopu inPage

V detailu pak vidíte EET účtenku se všemi potřebnými informacemi. Odtud lze účtenku vytisknout, anebo poslat e-mailem zákazníkovi.

Detail EET účtenky v e-shopu inPage

Vytisknuta EET účtenka v e-shopu inPage

Možnost poslat EET účtenku e-mailem

Pokud budete mít dotazy k implementaci, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu. 
Také budeme rádi za vaši zpětnou vazbu.

Tým inPage
inpage(zav)zoner.cz

Přidat komentář

inPage - webové stránky, doménawebhosting snadno.