0 Kč s DPH

Google Analytics - měření elektronického obchodu

Vyslyšeli jsme vaše požadavky na možnost vložení měřícího kódu od Google Analytics do e-shopu inPage. Nyní je jeho nastavení jednodušší bez nutnosti vkládání konverzního kódu do samostatné stránky. 

Představení a napojení služby je již popsáno v článku Google Analytics. V tomto článku si ukážeme jak zapnout měření elektronického obchodu a k čemu takové měření je. 

K čemu měření slouží?

S touto službou sbíráte a analyzujete data o nákupech a objednávkách ve vašem e-shopu. Tím sledujete vaše zákazníky, co a jak v e-shopu kupují. Služba sbírá informace o provedených objednávkách, hodnotě objednávky, konverzní poměry e-shopu a další. 

Jak zapnout měření?

Ze všeho nejdříve je třeba mít aktivní službu Google Analytics. Dalším krokem je Nastavení elektronického obchodu ve vašem účtu v Google Analytics. Jeho aktivace se provádí u všech účtů a služeb, kde se mají údaje zobrazovat.

Přihlaste se tedy k účtu Google analytics a přejděte do Správce.

Google analytics - panel správce

Ve správci vyberte požadovaný výběr dat ve sloupcích Účet a Služba.

Google Analytics - výběr účtu a služby

Ve sloupci Výběr dat klikněte na Nastavení elektronického obchodu.

Google Analytics - Nastavení elektronického obchodu

A nastavte volbu Povolit elektronický obchod na ZAPNUTO a stejně tak volbu Aktivovat přehledy rozšířeného elektronického obchodu a klikněte na uložit.

Google Analytics - zapnutí elektronického obchodu

Poté se přihlaste do administrace inPage, v sekci Služby → Google Analytics zaškrtněte políčko Zapnout měřeni elektronického obchodu a uložte

Google Analytics - zapnuti konverze v inPage

Nyní je měření konverzí e-shopu zapnuto a data se vám posílají do účtu Google Analytics.

Tým inPage
info(zav)inpage.cz

Přidat komentář