Google Analytics - měření elektronického obchodu
Vyslyšeli jsme vaše požadavky na možnost vložení měřícího kódu od Google Analytics do e-shopu inPage. Nyní je jeho nastavení jednodušší bez nutnosti vkládání konverzního kódu do samostatné stránky.
Představení a napojení služby je již popsáno v článku Google Analytics. V tomto článku si ukážeme jak zapnout měření elektronického obchodu a k čemu takové měření je.
K čemu měření slouží?
S touto službou sbíráte a analyzujete data o nákupech a objednávkách ve vašem e-shopu. Tím sledujete vaše zákazníky, co a jak v e-shopu kupují. Služba sbírá informace o provedených objednávkách, hodnotě objednávky, konverzní poměry e-shopu a další.
Jak zapnout měření?
Ze všeho nejdříve je třeba mít aktivní službu Google Analytics. Dalším krokem je Nastavení elektronického obchodu ve vašem účtu v Google Analytics. Jeho aktivace se provádí u všech účtů a služeb, kde se mají údaje zobrazovat.
Přihlaste se tedy k účtu Google analytics a přejděte do Správce.
Ve správci vyberte požadovaný výběr dat ve sloupcích Účet a Služba.
Ve sloupci Výběr dat klikněte na Nastavení elektronického obchodu.
A nastavte volbu Povolit elektronický obchod na ZAPNUTO a stejně tak volbu Aktivovat přehledy rozšířeného elektronického obchodu a klikněte na uložit.
Poté se přihlaste do administrace inPage, v sekci Služby → Google Analytics zaškrtněte políčko Zapnout měřeni elektronického obchodu a uložte.
Nyní je měření konverzí e-shopu zapnuto a data se vám posílají do účtu Google Analytics.
Přidat komentář
Přehled komentářů