Jak propojit inPage s Facebook pixelem
Propojte svůj e-shop s Facebook pixelem a měřte účinnost vašich reklam. S pomocí tohoto analytického nástroje porozumíte akcím, které lidé na vašem webu provádějí, a oslovíte okruhy uživatelů, na nichž vám záleží.
K propojení vašich webových stránek na inPage a nástroje Facebook pixel je třeba využít službu Google Tag Manager.
Pokud službu Google Tag Manager (Google správce značek) nevyužíváte, anebo ji jen nemáte propojenu s webovými stránkami, podívejte se do našeho návodu Jak propojit GTM s inPage, kde naleznete veškeré informace o propojení Google Tag Manager s vašimi webovými stránkami.
Možnosti pixelu
Pixel je možné použít pro různé značky pro různé typy stránek a události na vašem webu např. produktová stránka, tlačítko Přidat do košíku nebo stránka nákupu. Dále je možné vytvořit značky pro ostatní události na webu např. pro přidání do košíku nebo nákup.
Instalace pixelu
Přihlaste se k facebookovému účtu a přejděte se správci úloh na kartu pixely a vytvořte pixel. Vyberte možnost propojení s partnerskou platformou Connect a Partner Platform a následně volbu Správce značek Google.
Spustí se průvodce připojením k účtu Google tag manager. Pokračujte a přihlaste se k účtu google, který je propojen se službou google tag manager.
Povolte propojení Facebook pixelu s Google tag managerem. Spustí se přihlašování k účtu Google tag manager.
Ověřte správnost údajů a dokončete nastavení.
Do správce značek Google Tag Manageru se vám přidá značka facebook pixelu.
Kontrola pixelu
Nyní je facebook pixel nastaven. Pro kontrolu přejděte na web, kam jste značku facebook pixelu přidali. Pokud je vše správně nastaveno zobrazí se stav vašeho pixelu ve Správci událostí jako Aktivní.
Více o datech z pixelu se dočtete v nápovědě Facebook v článku Jak porozumět datům z událostí pixelu v nástroji pro správu událostí.
Veškeré informace o použití Facebook pixel, jeho možnostech a nastavení lze nalézt na Facebook - Centrum nápovědy pro reklamy.
Přidat komentář
Přehled komentářů