Nový e-shop v inPage, kterému se daří
Eshop na webu opendaily.cz
Paní Hájková se rozhodla pro své podnikání otevřít nový internetový obchod s parfémy a (nejen) dámskou módou, a využila k tomu právě inPage. Díky jejímu novému e-shopu v inPage, ve kterém nabízí už přes 400 druhů zboží, došlo k nárůstu objednávek a její e-shop si získává stále větší oblibu.
Pro svůj obchod jste si vybrala doménu www.opendaily.cz, co Vás k tomu vedlo?
"O názvu jsem začala přemýšlet ve chvíli, kdy jsem zvažovala otevření internetového obchodu. Záměrem bylo co nejvíce vystihnout to, co můj obchod bude lidem nabízet. Doména www.opendaily.cz byla ideální, protože my máme opravdu otevřeno denně, nepřetržitě, včetně víkendů a státních svátků."
Jaké zboží na stránkách nabízíte?
"Nabízíme široký sortiment zboží – od kosmetiky a parfémů, přes módní doplňky, boty, kabelky a oblečení pro ženy. Mám pocit, že naše české obchody nenabízejí zboží, které je k dostání třeba v Anglii či v Německu. Stále ještě – i 21 let po revoluci – je v zahraničí k dostání kvalitnější zboží za lepší ceny než u nás. Bohužel."
Motiv stránek
Pro hlavní motiv stránek lze využít šablon v administraci inPage (placených i neplacených), případně využít spolupráce s vlastním grafikem. Jakou cestu jste zvolila Vy?
"Design stránek jsem svěřila odborníkovi Janu Wasserbauerovi (fotograf a designer). Jeho práce, ať už fotografické či z oblasti designu, se mi líbí a chtěla jsem, aby to bylo čisté a přehledné. I fotografie na úvodní straně je jeho práce."
inPage nabízí poměrně pokročilé možnosti grafických úprav a navíc technická vylepšení jako propojení s Google Analytics nebo automatický export XLM feedu do vyhledávačů zboží jsou opravdu skvělé.
Jak se Vám pracovalo v administraci inPage?
"Systém inPage je přehledný, účelný a velmi „user friendly“, a to i pro neodborníka. V administraci se mi pracovalo velmi dobře, změny jsou na webu hned vidět. I když je systém jednoduchý, nabízí poměrně pokročilé možnosti grafických úprav a navíc technická vylepšení jako jednoduché propojení s Google Analytics nebo automatický export XLM feedu pro vyhledávače zboží. Jediné, co snad systému chybí, je možnost zálohování stránky včetně e-shopu na vlastní disk."
Pozn. red.: Informaci o zálohování dat najdete na http://www.blog.inpage.cz/inpage/faq/
Více zboží k prodeji potřebuje větší e-shop. Ten Váš obsahuje dokonce více jak 400 produktů.
Jak se Vám s e-shopem v inPage pracuje?
"Skvěle. E-shop obsahuje vše co potřebuji, snad až na jednu věc (a nebo jsem tuto možnost přehlédla) a to přidání více obrázků k jednomu výrobku (Pozn. red: Nelze přidat ikonový obrázek, ale v těle produktu lze vytvořit celou fotogalerii). Velmi mi vyhovuje možnost okamžité úpravy zboží – například rychlé odebrání velikosti, pokud je prodáno či již není dostupné u dodavatele, kopírování zboží do dalších složek e-shopu (novinky, oblíbené…), ale také možnost „přetažení“ zboží z poslední pozice kamkoliv dopředu. Perfektní."
"Obchod jsme také zaregistrovali na vyhledávače zboží a v prosinci e-shop podpoříme outdoorovou a internetovou reklamou."
Který produkt e-shopu se Vám nejvíce líbí?
"Toho zboží je víc, například svetry od Dolce&Gabbana, zimní a lyžařské bundy od Tommy Hilfiger, boty od Dr. Martens a další. Třeba značka Mishumo – u nás téměř neznámá – disponuje opravdu krásnými opasky, bundami a kabáty."
Zboží různých značek
Pro každého majitele obchodu jsou důležité obchodní výsledky. Jak je na tom Váš e-shop?
"Byli jsme velmi překvapeni rychlostí, jakou se obchůdek dostal do povědomí lidí. Jsme rádi, že na zákazníky působí dobře, neboť již máme objednávky, které jsme očekávali daleko později. Zejména vlasové přípravky Tigi a Kerastase jdou velice dobře na odbyt a potom kozačky, to je samozřejmě dáno obdobím, ve kterém se právě nacházíme. Někteří zákazníci nám také zaslali příznivou reakci na doručené zboží – což potěší."
"Ráda bych vzkázala všem, kteří přemýšlí o něčem podobném (ale mají obavy, že to nezvládnou), aby neváhali a pustili se do toho. S inPage a dobrým designérem to půjde. Ale prosím Vás, otevřete si obchod s něčím jiným – třeba s telefony a počítači:-)"
Martina Kubíková
martina.kubikova(zav)zoner.cz
Přidat komentář
Přehled komentářů