0 Kč s DPH

Registrace do e-shopu

Chtěli byste zákazníkům vašeho e-shopu nabídnout něco navíc a zároveň jim zjednodušit objednávku při jejich příští návštěvě? V e-shopu na inPage jsme spustili možnost registrace zákazníků. Jak registraci nastavit a jaké výhody to pro vás a vaše zákazníky bude mít, se dozvíte v tomto článku.

Aktivace uživatelského účtu

Aby bylo možné zákazníkům umožnit registraci do vašeho e-shopu, je třeba tuto funkci nejprve zapnout. Povolení registrace zákazníků provedete v sekci Eshop pod položkou Nastavení eshopu. Zde je nyní nově rozhraní pro aktivaci registrace zákazníků do e-shopu.

Aktivování registrace uživatele.png

Vytvoření uživatelského účtu podporuje i registraci přes služby, které zajišťují správu údajů jako je například služba MojeID, anebo libovolná služba podporující standard OpenID.

Vytvoření a správa uživatelského účtu

Uživatelský účet si Vaši zákazníci vytvoří velice snadno a to přímo v objednávce. Stačí vyplnit potřebné kontaktní a fakturační údaje a před dokončením objednávky potvrdit možnost Vytvořit ze zadaných údajů Zákaznický účet.

Vytvoření účtu.png

Dokončením objednávky je zákazníkovi automaticky vytvořen zákaznický účet ve vašem e-shopu. Přístupové údaje pro správu zákaznického účtu jsou odeslány na e-mail a s jejich pomocí je možné se na zákaznický účet přihlásit. Login uživatelského účtu odpovídá e-mailu, který byl zadán v objednávce. Heslo je generováno automatem a je možné jej kdykoli změnit.

Přihlášení se na účet.png

Po přihlášení se na zákaznický účet má zákazník k dispozici přehled provedených objednávek, dále pak možnost upravit své kontaktní a fakturační údaje.

editace účtu.png

Samozřejmostí je možnost změny hesla, odhlášení odběru novinek a taktéž možnost zrušit vytvořený účet.

editace účtu 2.png

Správa zákazníků v e-shopu

Jednotlivé zákaznické účty můžete snadno spravovat v administraci webových stránek a to v sekci Eshop pod položkou Registrace uživatelů.

Správa uživatelů 1.png

Naleznete zde kompletní přehled již vytvořených zákaznických účtů a máte tak k dispozici opravdu jednoduchou správu všech vašich pravidelných zákazníků.

Správa uživatelů 2.png

Po kliknutí na odkaz s názvem zákaznického účtu, máte k dispozici rozhraní pro správu vybraného zákaznického účtu.

Je zde podrobný přehled všech jeho dosavadních objednávek, dále pak možnost editace jeho kontaktních a fakturačních údajů, dále pak možnost nastavit pro daného zákazníka slevu na vaše produkty a možnost zakázat, či opětovně povolit daný zákaznický účet.

V neposlední řadě máte možnost změnit heslo, anebo zákaznický účet ručně odstranit. Odstraněním účtu však nedojde ke smazání objednávek pouze ke smazání vazby objednávek na tohoto uživatele.

Závěrem

Doufáme, že registrace zákazníků do eshopu je funkce, kterou opravdu oceníte a budete ji aktivně využívat. 

Na dalším rozvoji našich služeb neustále pracujeme a můžete se těšit na další nálož nových šablon a nových funkcionalit.

 

Jakékoli připomínky či dotazy k možnosti registrace zákazníků nám zanechte níže v komentářích, anebo napište na info@inpage.cz

Tým inPage
info(zav)inpage.cz

Přidat komentář

Přehled komentářů

  • registrácia

    3. 8. 2020 22:57:10 | lipiansky

    Konečne, este report objednávok, produktov kt. sa daný mesiac predali, trzba na objednávku a napojenie na superfakturu :)

    Odpovědět | Zobrazit odpovědi

    • Re: registrácia

      4. 8. 2020 12:00:26 | Tým inPage

      Dobrý den,
      vážíme si cenných připomínek. Co se týká fakturace, tak náš systém podporuje napojení na službu iDoklad a Fakturoid. Obě tyto služby mají podporu i na slovenském trhu. Více info o daných systémech najdete v tomto článku: https://blog.inpage.cz/inpage/propojte-si-e-shop-s-fakturacnim-systemem-idoklad-a-fakturoid/

      Odpovědět

  • Vytvoření zákaznického účtu

    3. 8. 2020 23:26:21 | lipiansky

    Máme SK verziu eshopu, a klientom chodia @ správy s prístupom do ich konta v CZ jazyku. Je prosím zapnutá SK mutácia? Resp kde to mozeme nastaviť?

    Odpovědět | Zobrazit odpovědi

    • Re: Vytvoření zákaznického účtu

      4. 8. 2020 11:57:58 | Tým inPage

      Dobrý den,
      děkujeme za cennou zpětnou vazbu.
      Překlady jsme upravili a nyní by již e-mail o zřízení účtu měl přijít v pořádku ve slovenštině.

      pěkný den

      Odpovědět