0 Kč bez DPH

Rozhovor s vítězem soutěže InPage stránky roku 2016

Soutěž o InPage stránky roku 2016 vyhrál Michael Drahoš se svým webem kávypitel.cz. Připravili jsme pro vás rozhovor o tom, jak vznikl tento zajímavý web, proč vítěz zvolil ke své prezentaci zrovna inPage.cz a zda aplikaci doporučuje i dalším uživatelům.

Rozhovor s Michaelem Drahošem, baristou a spoluzakladatelem rodinné pražírny Kávy pitel:    

Jak jste se dozvěděl o aplikaci inPage?

Na základě osobního doporučení od tvůrce celého webu, Tomáš Reka.

Prozradíte, co stálo za vznikem webových stránek?

Cíl byl na začátku jasný: vytvořit přehledný a plně funkční web, který bude v sobě integrovat prezentaci, e-shop, sociální sítě a originální vizuální a obsahovou formu komunikace. Za webem je mnoho práce mnoha lidí, úsilí i odhodlání, přestože to tak na první pohled nemusí vypadat, každý prvek webu je promyšlený a každý plní svou konkrétní funkci. V komunikaci používáme výhradně vlastní díla a samotné stránky jsme se snažili vytvořit přehledně, moderně, ale zároveň i trvale a svěže, a to proto, aby web za pár měsíců nebo roků nezestárl a nepřestal sloužit svému účelu. Výsledkem tedy není nahodilá prezentace, ale promyšlený koncept, který si přejeme do budoucna dále rozvíjet, stále totiž máme pocit, že jsme na začátku.

Proč jste zvolil pro webovou prezentaci právě redakční systém inPage a šablonu HANAMI?

Pro malou a střední firmu není finančně výhodné vyvíjet vlastní webové řešení, navíc pokud jdete cestou vývoje vlastního řešení, nikdy nedostanete vyladěný a plně funkční systém a vše se vám v konečné fázi hodně prodraží anebo vás zbytečně omezí. Nejsme příznivci blogovacích platforem typu WordPress apod., které jsou pro dnešní internetový svět naprosto nepoužitelné a nefunkční, přestože řada lidí a firem je stále používá.

Pro řešení od inPage a šablonu HANAMI jsme se rozhodli jednoduše proto, že naším představám vyhovovala nejlépe.

Jak se Vám s inPage pracuje a v čem vidíte její výhody? A naopak je něco, co byste si přál, aby systém uměl?

Administrace v  inPage je obecně velice příjemná; správce - a to i naprostý laik - si dokáže stránky sám intuitivně spravovat. Potěšilo by nás, pokud by byl do systému administrace integrován modul pro tvorbu a rozesílání elektronických newsletterů, anebo možnost zobrazování náhledových obrázků u článků v jednotlivých rubrikách, např. u Novinek.

Využil jste při vytváření webu nějaké speciální funkce nebo prvky?

Ano, jednak využíváme veškerou funkcionalitu, kterou web od inPage nabízí a za druhé některé prvky, které systém nenabízí, a které slouží spíše k vyvolání kontaktu s uživateli nebo k oživení byly přidány manuálně, například Facebook embedded posts do vybraných stránek a článků.

Stránky jsou kombinací webové prezentace s e-shopem, bylo nastavení snadné, nebo máte i nějaká doporučení na zlepšení?

Nastavení bylo velmi snadné, ale naším cílem nebylo vyprodukovat „instantní“ a umělý web, ale místo na internetu, kam se fanoušci kvalitní kávy budou rádi vracet. Pokud chcete uspět, nejde se spokojit s průměrem, s umělými texty, umělou grafikou, jednotvárnou formou komunikace. V dnešním zrychleném světě, pokud chcete zaujmout, musíte umět i na webu nabídnout rozmanitou a jednoduchou formou to nejpodstatnější a umožnit uživatelům se obsloužit. A pokud dokážete uživatelům pravidelně přinášet různorodou, ale jasně vymezenou přidanou hodnotu budete vidět a začnou se vám nabízet dalš  obchodní příležitosti.

Nemluvě o tom, že web je vlastně tváří jakékoliv firmy.

Takže doporučení je jediné: Využijte inPage jako profesionální platformu, prostřednictvím které budete přinášet dostatečnou přidanou hodnotu uživatelům.

Nedávno byla spuštěna betaverze nové administrace inPage. Jak se Vám líbí její vzhled a nové rozložení prvků v nastavení?

Ano, líbí se nám a přechod na její používání je zřejmě otázkou zvyku. Zatím stále často používáme starší verzi administrace, protože času není mnoho a naším cílem je se vždy co nejrychleji v administraci „obsloužit“. Starou verzi administrace asi budete muset vypnout, protože jinak jí asi budeme používat i nadále. :)

Máte v plánu web ještě dále rozvíjet? Případně jakým směrem?

Plánujeme se pustit do obsahového marketingu a tomu budeme přizpůsobovat další rozvoj webu Kávy pitel.cz.

O společnosti provozující vítězný web

Kávy pitel s.r.o. je českou pražírnou výběrové kávy nejvyšší kvality a společným dílem manželů Drahošových. Společnost se od roku 2010 zaměřuje na jediný cíl: nabídnout čerstvě upraženou kávu z celého světa v různých variantách pražení a vyhovět všem požadavkům zákazníků na lokálním trhu.

Děkujeme za rozhovor a přejeme mnoho úspěchů.

Přidat komentář

Přehled komentářů