0 Kč bez DPH

Nastavte si v inPage retargeting a konverze od Sklik.cz

Na inPage je nově možné přidat konverzní a retargetingový kód od Sklik.cz. Jak tyto služby nastavit a k čemu slouží, se dozvíte v tomto článku.

Co je Sklik?

Sklik je český reklamní  PPC systém provozovaný společností Seznam.cz. Nabízí inzerci na vyhledávači seznam.cz a na vlastních či partnerských obsahových webech, jako jsou Novinky.cz, Super.cz, Proženy.cz, Sport.cz, iDnes.cz, Blesk.cz, Nova.cz a další...

Sklik je placená služba, která pomáhá propagaci vašeho projektu a zobrazuje vaše reklamní bannery na svých portálech. Fakturuje se buďto za každý jeden proklik z reklamního banneru, anebo si můžete platit za garantované zobrazení vašeho reklamního banneru na jejich portálech.

Do služby Sklik se můžete registrovat na webu sklik.cz. Veškeré informace, které by vás o službě Sklik měly zajímat a jak provést nastavení samotné služby v rozhraní Sklik, se dočtete v nápovědě Sklik.

Na inPage je možné vybrané služby od Sklik propojit s vaším webem. V tuto chvíli je k dispozici možnost napojení na retargeting a konverze.

Co je retargeting?

Retargeting je funkce systému Sklik určená k oslovení uživatelů, kteří již jednou navštívili vaše stránky. Díky tomuto nástroji můžete svou reklamu zacílit na konkrétní návštěvníky vašeho webu či e-shopu. Více informací o retargetingu Sklik a jeho fungování najdete na webu Sklik.cz.

Co jsou knverze?

Konverze je stav, kdy návštěvník vašich stránek dosáhne stanoveného cíle. Tedy kliknul na reklamu a provedl objednávku v e-shopu.  Abyste zjistili, zdali je vámi placená reklama efektivní, je třeba tyto konverze měřit (počítat). Díky tomu, že konverze budete měřit, získáte přesné údaje o tom, kolik zákazníků jde z reklamy a kolik ne. Díky tomu si pak můžete vyhodnotit, zdali je pro vás placená reklama výhodná a přivede vám nové zákazníky. Více o konverzích najdete na webu Sklik.cz.

Nastavení retargetingu Sklik

Nastavení vyžaduje nejprve aktivaci retargetingu v rozhraní Sklik a poté jeho nastavení v administraci vašeho webu na inPage.

Aktivace retargetingu služby Sklik

Nejprve se přihlásíte se na váš Sklik účet, kde v hlavním menu vyberte možnost Nástroje, kde v pod-výběru zvolíte možnost Retargeting. Zde kliknete na odkaz Zobrazit retargetingový kód a z kódu vykopírujte identifikátor akce pro retargeting, viz obr. níže. Tento identifikátor pak bude vyžadován při propojení s vašim webem na inPage.

sklik - konverze a retargeting

Podrobnější informace k aktivaci retargetingu najdete v nápovědě Skliku.

Nastavení retargetingu v administraci webu na inPage

Aby retargeting fungoval, je třeba nastavit vámi vykopírovaný identifikátor do vašeho webu na inPage. To provedete v administraci webu v sekci /Služby/, kde vyberete položku Seznam Sklik, Následně klikněte na možnost Zapnuto a zobrazí se vám možnost nastavení retargetingu.

sklik - konverze a retargeting

sklik - konverze a retargeting

Do pole Retargeting ID přidejte vykopírovanou číselnou řadu.

sklik - konverze a retargeting

Dialog pro správu Sklik uložte. Retargeting je tak aktivován. Poté proveďte kontrolu nastavení v rozhraní Sklik.

Měření konverzí Sklik

Měření konverzí je nutné nejprve nastavit v rozhraní Sklik a poté dokončit nastavení v administraci vašeho webu na inPage.

Aktivace měření konverzí v rozhraní Sklik

Pro měření konverzí je třeba si v rozhraní Sklik vygenerovat Měřící kód. Ten vytvoříte ve vašem Sklik účtu pod záložkou Nástroje, kde v pod-výběru vyberete Sledování konverzí a následně zvolíte možnost Vytvořit novou konverzi. Jakmile nastavíte patřičné parametry, systém vygeneruje unikátní fragment HTML, ze kterého si vyberete identifikátor (id) dané konverze.

sklik - konverze a retargeting

Identifikátor si zkopírujte, neb jej budete potřebovat při propojení s vašimi webovými stránkami na inPage.

Podrobnější informace k nastavení konverzí a jejich měření najdete v nápovědě Sklik.

Nastavení měření konverzí v administraci webu na inPage

Aby měření konverzí fungovalo, je třeba nastavit vámi vykopírovaný identifikátor do vašeho webu na inPage. To provedete v administraci webu v sekci /Služby/, kde vyberete položku Seznam Sklik, Následně klikněte na možnost Zapnuto a zobrazí se vám možnost nastavení měření konverzí.

sklik - konverze a retargeting

sklik - konverze a retargeting

Do pole ID konverze přidejte vykopírovanou číselnou řadu.

sklik - konverze a retargeting

Dialog pro správu Sklik uložte. Měření konverzí je tak aktivováno. Následnou kontrolu nastavení proveďte v rozhraní Sklik.

Sklik a Cookies

Takto aktivované funkce od Sklik jsou z naší strany automaticky kontrolovány v případě že na webu používáte Cookies. Funkce retargeting a konverze Sklik jsou vyhodnocovány jako marketingové Cookies a pokud návštěvník vašeho webu používání Cookies zakáže, tak se informace do Sklik odešlou, ale Cookies se neuloží.

Tým inPage
info@inpage.cz

Web s doménou ZDARMA