Slevové kupóny (Aktualizováno)
Provozujete e-shop a chtěli byste ještě lépe oslovit vaše nové, či stávající zákazníky, aby ve vašem e-shopu nakoupili? Na inPage na vás myslíme, a rozhodli jsme se rozšířit možnosti použití slevových kuponů. Nově můžete přidat i slevový kupon na konkrétní částku, anebo na nastavení dopravy zdarma.
Jak si kupony v e-shopu nastavit, a jak je spravovat, se dočtete v tomto článku.
Co jsou slevové kupóny a jak je využít
Slevové kupony jsou dnes již běžnou formou toho, jak dát zákazníkovi jednorázovou slevu na produkty ve vašem e-shopu. Jejich využití je velice rozšířené a ze strany obchodníků velice vyhledávané. Můžete tak oslovit i zákazníky, kteří by u vás běžně nenakupovali, avšak s možností jednorázové slevy jsou k nákupu lépe motivováni. Použití slevových kuponů je taktéž velice jednoduché. Zákazníkovi dáte k dispozici slevový kupon, či slevový kód, který pak následně může použít v objednávce na vašem e-shopu, a získat tak produkty se slevou. Slevový kód se standardně aplikuje v samotné objednávce po vložení zboží do košíku, kde je k dispozici vstupní pole, pro vložení slevového kódu. Po jeho ověření je pak zákazníkovi upravena cena objednávky v košíku.
Jak slevový kupón aktivovat v e-shopu
Rozhraní pro aktivaci a správu slevových kupónů je k dispozici v administraci webu v sekci /E-shop/, kde nově najdete položku Slevové kupóny.
Zde je k dispozici jednoduché rozhraní pro vytváření nových, či správu již aktivních slevových kupónů. Nový slevový kupón aktivujete kliknutím na tlačítko Přidat slevový kupón.
Ve chvíli, kdy Vytvoříte slevový kupón, tak se vašim zákazníkům v objednávce e-shopu začne zobrazovat pole pro vložení kupónu. Pokud žádný slevový kupón nemáte vytvořen, pole pro vložení kupónu se v objednávce nezobrazuje.
Nastavení a správa slevových kupónů
V jednoduchém rozhraní pro správu slevových kupónů můžete nastavit kupónu tyto parametry:
- KÓD - Vyplňte jedinečý název slevového kupónu, který budou zákazníci používat v objednávce
- POČET POUŽITÍ - nastavíte počet použití slevového kupónu. Jedná se o celkový počet použití kupónu vašimi zákazníky. Po úspěšném použití kupónu je počet použití automaticky upraven a počet ponížen.
- PLATNOST - Uvedete datum, do kterého bude slevový kupón aktivní
- MINIMÁLNÍ VÝŠE OBJEDNÁVKY - Použití kupónu můžete limitovat výší objednávky. Pokud objednávka nebude dosahovat vybrané hodnoty, kupón nebude možné aplikovat.
- TYP SLEVY - Zde můžete nastavit typ slevy:
- procenta - každá položka v košíku bude ponížena o dané procenta (netýká se platby a dopravy)
- částka - celková částka košíku bude ponížena o danou čáastku (netýká se platby a dopravy)
- doprava a platba - náklady na dopravu a platbu budou zdarma
- SLEVA - Vyberete vlastní výši slevy v procentech nebo zadáte přesnou částku podle typu slevy
- (DPH) - Výše DPH pro kupón typu částka
Ve stejnou dobu můžete mít v e-shopu aktivováno vícero slevových kupónů. Jednotlivé kupóny upravujete opět v rozhraní pro Slevové kupóny.
Zde můžete existující kupón upravit, smazat, anebo si zobrazit objednávky, kde byl daný kupón využit. V případě, že již kupón není aktivní, (bylo vyčerpáno množství použití, případně datum jeho platnosti), stav kupónu se bude zobrazovat jako neaktivní.
Zobrazení kupónu na webu
Když máte kupóny aktivní, vašim zákazníkům se po zobrazení košíku zobrazí nově možnost vložit Slevový kupón.
Po vložení slevového kupónu a jeho ověření se upraví cena objednávky.
Slevový kupón typu procenta má vyšší prioritu než sleva přihlášeného zákazíka e-shopu, a dále také jej nelze aplikovat na již zlevněný produkt (stejně tak ani uživatelská sleva není aplikována na již zlevněný produkt)!
Slevový kupón typu částka nelze aplikovat pokud je celková částka v nákupním košíku (počítáno bez nákladů na platbu a dopravu) nižší než výše kupónu. Slevový kupón typu částka je aplikován pouze na ty produtky, které mají shodnou výši DPH jako kupón samotný!
Pro každou objednávku je možné mít aktivní pouze jeden slevový kupón.
Závěrem
Věříme, že slevové kupóny vám pomohou k lepším výsledkům vašeho e-shopu a s jejich pomocí přilákáte jistě velké množství nových zákazníků.
Naše služby neustále vyvíjíme a vylepšujeme i na základě vaší zpětné vazby a podnětů. Proto bychom vás chtěli vybídnout k reakci. Máte-li nějaký tip, či nápad na vylepšení našich služeb, či na přidání nové funkcionality, tak nám dejte vědět do komentářů, anebo na mail info@inpage.cz.
Přidat komentář
Přehled komentářů
odečítání částky a DPH po zadání slev.kupónu na částku
10. 1. 2023 20:04:38 | Tom G.
Po zadání slevového kupónu se odečte od částky celkem celková částka na kupónu od ceny s DPH i od ceny bez DPH , to nelze . Prosím o opravu
Odpovědět | Zobrazit odpovědi
Re: odečítání částky a DPH po zadání slev.kupónu na částku
16. 1. 2023 11:02:30 | Tým inPage
Dobrý den,
na základě nejen vašeho požadavku jsme pro slevové kupony na částku doplnili možnost zde nadefinovat DPH.
pěkný den
Odpovědět
Kupón jako bonus
4. 1. 2022 18:17:29 | Kač Artyp
Ráda bych využila tuto funkci jako bonus, pokud by někdo kód zadal.
Např. dárek zdarma (do objednávky se přidá položka navíc)
a nebo doprava zdarma (tam už je to trošku víc programování)
Děkuji
Odpovědět | Zobrazit odpovědi
Re: Kupón jako bonus
5. 1. 2022 12:32:16 | Tým inPage
Dobrý den,
děkujeme za zprávu.
V tuto chvíli lze slevový kupón použít jen na nezlevněné zboží, a také jej nelze kombinovat s individuální slevou pro registrovaného zákazníka.
Vaší připomnky si velice vážíme a poznačíme si ji pro budoucí možné úpravy slevového kupónu.
Odpovědět
slevový kupón
9. 4. 2021 14:05:55 | Markéta Tichá
Nešla by upravit možnost použít slevový kupón i na zboží, které už je ve slevě? Máme na eshopu 95% zboží ve slevě a slevový kupón pro jednotlivé klienty tím pádem nejde použít. Taky zda by nebyla možnost zahrnout seznam zboží (udělat určitý výběr) na které by se sleva vztahovala.
Děkuji za odpověď.
Odpovědět | Zobrazit odpovědi
Re: slevový kupón
9. 4. 2021 14:34:43 | Tým inPage
Dobrý den,
děkujeme za zprávu a jsme rádi, že naše novinky aktivně používáte.
V tuto chvíli lze slevový kupón použít opravdu jen na nezlevněné zboží, a také jej nelze kombinovat s individuální slevou pro registrovaného zákazníka.
Jedná se o nově nasazenou funkcionalitou a momentálně čekáme, jak se osvědčí a jaké budou případné požadavky vás, našich zákazníků, ohledně jeho použití. Dle toho bychom časem rádi slevový kupón modifikovali, aby byl co nejvíce použitelný pro potřeby našich zákazníků.
Vaší připomnky si velice vážíme a poznačíme si ji pro budoucí možné úpravy slevového kupónu.
pěkný den přeje
Váš Tým inPage
Odpovědět
chyba v sablone ONE
5. 4. 2021 14:03:55 | Tibor Lipiansky
Dobrý den v šablóne ONE nezobrazuje v košíku možnosť pridať zlavový kod.
Odpovědět | Zobrazit odpovědi
Re: chyba v sablone ONE
6. 4. 2021 7:47:58 | Tým inPage
Dobrý den,
v šabloně ONE v e-shopu, který u nás máte vedený se slevový kód v pořádku zobrazuje. Pole pro slevový kód se zobrazí v nákupním košíku po dosažení minimální výše objednávky nastavené u slevového kódu.
Případně nám prosím pošlete email na admin@zoner.cz s bližším popisem problému a doménou na které se zmíněná chyba projevila.
Odpovědět