Stornování a kopírování objednávek
V e-shopu na inPage jsme přidali novinku a to možnost stornovat či zkopírovat objednávku v e-shopu po přihlášení se na zákaznický účet. Tato nová funkcionalita se jistě bude hodit vašim zákazníkům. V tomto článku si ukážeme, jak to funguje.
Určitě se vám již někdy stalo, že jste udělali na e-shopu objednávku, ale něco jste chybně vyplnili a objednávku již nešlo změnit, či stornovat. Taktéž se vám jistě stalo, že při opakovaném nákupu na e-shopu se vám nechtělo sáhodlouze vypisovat tu stejnou objednávku. Pro obě situace máme na inPage nyní řešení. V zákaznickém účtu e-shopu si vaši zákazníci nově mohou objednávku sami stornovat, anebo jednoduše zopakovat libovolnou předchozí objednávku.
Přehled objednávek
Do přehledu objednávek jsme přidali nové možnosti pro vaše zákazníky.
Po přihlášení se na zákaznický účet má zákazník nově v přehledu objednávek možnosti konkrétní objednávku zkopírovat, anebo stornovat.
Stornování objednávky
Někdy se může stát, že váš zákazník vyplní chybně své kontaktní, či fakturační údaje, anebo se rozhodne pro změnu způsobu platby a doručení objednávky. Taktéž může nastat situace, že se rozhodne objednávku úplně zrušit a v tom případě může využít možnost stornování objednávky.
Prvním krokem je, aby se zákazník přihlásil do svého zákaznického účtu a zde si dohledal danou objednávku a vybral zde možnost Storno.
Před vlastním stornováním objednávky je ještě zákazník vybídnut k potvrzení a poté dojde ke smazání objednávky.
Následně může zákazník provést opětovně stejnou objednávku kliknutím na Zopakovat objednávku, kdy je automaticky přesměrován do košíku, kde může upravit objednávku a poté ji jednoduše dokončit.
Kopírování objednávky
Kopírování objednávek určitě ocení všichni vaši zákazníci, kteří u vás pravidelně nakupují totožné, či podobné zboží. Kopii objednávky provede zákazník jednoduše po přihlášení se na svůj zákaznický účet, kde má možnost ve výpisu objednávek kliknout na odkaz Zopakovat.
Po kliknutí na odkaz je zákazník rovnou přesunut do košíku, kde je již vytvořena daná objednávka.
Zde máte možnost objednávku jen jednoduše opakovat kliknutím na dokončit objednávku, anebo pokud potřebujete upravit způsob doručení, platbu, či kontaktní a fakturační údaje a to po kliknutí na upravit fakturační údaje.
Poté objednávku dokončíte a hotovo.
Závěrem
Doufáme, že tato novinka usnadní zejména vašim zákazníkům správu svých objednávek v e-shopu a vám jakožto správcům e-shopu tak uvolní ruce s případným stornem objednávky, či jejím opakováním.
V případě jakýchkoli nejasností, či dotazů nás neváhejte kdykoli kontaktovat, anebo nám zanechte zprávu v komentářích.
Přidat komentář
Přehled komentářů