Po našem víně se budete jen olizovat
Pokračujeme v představování dalších spokojených uživatelů inPage. Nacházíme se v malebné slovácké obci Blatnice pod Sv. Antonínkem. Zde leží vinařství rodiny Cíchovy a zde se také potkáváme s panem Cíchou.
Vinařství má na jižní Moravě velmi dlouhou tradici. Jak vzniklo to Vaše?
„Naše vinařství fungovalo už u našich dědů a pradědů. Nicméně většího rozmachu dosáhlo od roku 1996, kdy jsme začali vysazovat nové vinice. Nyní obhospodařujeme cca 4.5ha na prvotřídních svazích Bílých Karpat. Velkou osobnosti je v našem vinařství mamka, která se tímto oborem zabývá už přes 40 let a je to jedna z největších vinařských osobností (co se týče děvčat) na Moravě.“
Na Moravě je hodně vinařů. Jak bojujete s konkurencí?
„Jsme zaměřeni pouze na vysoce kvalitní vína tzn. přírodní, nedoslazovaná. Proto jsou i spotřebiteli hodně vyhledávána, protože ti ví, co od nás mají čekat. Naše vína prověřil i čas, který se tomu věnujeme a kdo přijede, sám pozná proč.“
Jak se dá vůbec propagovat víno?
„I v dnešní době stále provádíme degustace jak v našem sklepě, tak ve vinotékách u naší privátní klientely po celé ČR. Dále využíváme články v časopisech a různé propagační materiály.“
Co Vás tedy vedlo k tvorbě nových www stránek?
„Starší stránky nebyly už zcela vyhovující a hlavně jsem chtěl možnost si je sám updatovat a dívat se na statistiky návštěvnosti. Potřeboval jsem mít na stránkách informace o vinařství, naší oblasti, technologie, kterou používáme, sortiment a samozřejmě kontakty, aby lidé věděli, kde nás najdou.“
Jak jste objevil inPage?
„Sám nemám žádnou zkušenost s tvorbou www stránek. O inPage jsem se dozvěděl od kamarádů. Na internetu jsem si našel vaše stránky, produkt, a pak jsem vše telefonicky zkonzultoval. Stránky byly hotové ve stanovené době a přesně jak jsem požadoval. Pokud bylo potřeba ještě něco drobného upravit, tak jste mně vyšli velmi vstříc.“
Stránky jsem si chtěl sám upravovat a sledovat statistiky návštěvnosti. InPage mi toto umožnila.
Zkoušel jste si sám nějakou práci v administrativním rozhraní inPage? Pokud ano, co přesně to bylo a jak Vám to šlo?
„Zkoušel jsem to na začátku, ale pak už jsem neměl mnoho času něco opravovat. Kontaktoval jsem zákaznickou podporu, se kterou se mi spolupracovalo výborně. Žádný velký technický problém jsme při tvorbě stránek neřešili, proto jsem maximálně spokojen.“
Nové stránky vinařství www.cicha.cz
Proč jste si vybral k prezentaci své firmy českou doménu CZ?
„Naše klientela je převážně česká. Česká doména mi v českém prostředí připadala více serióznější více používaná.“
Změnilo se něco od doby, kdy jste zprovoznil nové webové stránky na internetu?
„Větší návštěvnost na našem webu a větší povědomí o našem vinařství. Z mojí strany velká spokojenost a funkčnost. Chtěl bych vás velmi doporučit pro tvorbu stránek, jak už co se týče kvality zpracování, tak velmi dobrou úroveň jednaní s vámi.“
Na jaké víno byste čtenáře pozval a jaké je Vaše oblíbené?
„Určitě bych je pozval do našeho vinařství ať nejprve poznají, odkud víno pochází, a pak už se budou jen olizovat. Já osobně mám rád Chardonnay, taky proto, že je to nejtypičtější odrůda pro náš terroir (charakter vinařského okolí – pozn. autora článku).“
Chtěl byste něco vzkázat čtenářům těchto stránek?
„Samozřejmě bych je rád pozval do našeho rodinného vinařství, kde máme posezení až pro 50 osob, 300 let starý vinný sklep a samozřejmě krásná vína.“
Děkuji za rozhovor.
Přidat komentář
Přehled komentářů