0 Kč bez DPH

Partner roku inPage 2010

1. místo - www.vizualizace.net

Pan Trojan vyhrál se svými webovými stránkami hlavní cenu v kategorii Partner roku. Přijeli jsme ho navštívit, předat ceny a udělat rozhovor, který nyní přinášíme i vám.

Dobrý den, pane Trojane, gratuluji k vítězství. Co říkáte na cenu?
Byl jsem překvapen, říkal jsem si, že tam určitě budou jiné kvalitní weby. Se službou inPage jsem se setkal v době, kdy začínala a hodnotím ji pozitivně. Vizualizace.net patřila mezi první weby, které jsem v inPage dělal. Za cenu jsem moc rád.

Jaká byla Vaše cesta stát se naším partnerem?
K ZONERu jsem již dříve převáděl nějaké domény, takže jsem vás znal. inPage pro mě byl jednoduchý, uživatelský přívětivý systém, ve kterém jsem se rychle zorientoval, a který se mi líbil.


Pan Trojan byl u zrodu samotných 3D vizualizací v době, kdy začínaly a nebyly běžné. Samotným vizualizacím věnuje asi 10 let. Jeho klienty jsou zejména architekti, developeři a občas i koncoví zákazníci.

Stránky www.vizualizace.net vytvořil asi před dvěma lety pro své profesionální architektonické vizualizace. Na stránkách prezentuje svoji práci 3D fotografiemi a videi, pro podporu komunikace s fanoušky a klienty využívá nástrojů sociální sítě Facebook.

Proč si myslíte, že prezentace na internetu je pro tyto stránky důležitá?
Je zde možná SEO optimalizace stránek, která je strašně důležitá. Stránky se mi díky tomu zobrazují ve vyhledávačích, např. na Google jsou na 1. až 2. místě. Líbí se mi také vaše uživatelská podpora. Když zadám nějakou připomínku, s velkou péčí je řešena a v podstatě není problém skoro cokoli dodělat, vyřešit.

Jak Vás napadlo umístit do homepage v horní části stránky Facebook plugin?
Facebook je komunikační kanál, který umožňuje lidem dále diskutovat. Považuji ho za tzv. internet internetu, který má svou sílu. Pokud bych ho na stránkách neměl, ochuzoval bych se o možnost síly prezentace produktu.  Díky prezentaci na Facebooku v kombinaci s prezentací na webových stránkách jsou tyto webovky 2x silnější.

Na webu máte kromě 3D fotek i vizualizace ve formě videí. Jsou videa hodně žádaná?
Pokud si to zákazník může dovolit, tak jsou videa určitě žádaná. Pokud je samotná vizualizace větší, tak ji dávám jako bonus. Jsou hodně žádané např. pro developerské projekty, kde jsou pro prezentaci nezbytné.

Jaké vizualizace děláte nejraději, a které jsou naopak určitým oříškem?
Nejradši mám rodinné domky, dělal jsem jich asi 60. Nejsou tolik náročné na úpravu, a dá se jich za kratší časovou dobu zvládnout víc. Horší jsou vizualizace, kdy klient nemá jasnou představu o tom, co chce. Jsou to klienti, kteří přijdou jen s obecnou představou, neví šířku/výšku, přinesou třeba jen fotku. V takových případech je nutná spousta úprav, je to časově náročné a špatně se taková práce naceňuje.

Co obnáší Vaše spolupráce s klienty?
Prezentace na webu je nezbytnou součástí dobrého prodeje. Když dělám vizualizace, dělám je i pro developery. Developeři prezentují svůj projekt na internetu. Webové stránky potom zadají externí firmě nebo jim nabídnu inPage. V podstatě se snažím zákazníkovi dodat kompletní servis. Udělám vizualizace, marketing, který je důležitý, a jsem schopen to i odprezentovat na webu a ukázat, jak se to má prodávat. S tím souvisí i inPage, kde mohou být moje vizualizace odprezentovány.

E-shop se udělal během jednoho dne a druhý den se už prodávalo, což bylo obrovské plus.

Na které webové stránky jste jako jejich autor nejvíce hrdý?
Určitě vizualizace.net. Potom e-shop na vuvuzely.cz, který ukázal, že inPage je skutečně rychlá služba. Měli jsme nárazové zboží, které se muselo prodávat během jednoho měsíce, kdy bylo mistrovství světa. E-shop se udělal během jednoho dne a druhý den se už prodávalo, což bylo obrovské plus. V té době se prodeji vuvuzel dařilo dobře. Teď už zájem samozřejmě opadnul. Co je stále výhodou je to, že jsme jediný e-shop v České republice, který vuvuzely pořád prodává, máme i vlaječky, kteří jiní nenabízejí.

Jaké plusy a mínusy podle Vás inPage má?
Plusy jsou flexibilita, technická podpora, SEO optimalizace, uživatelsky přívětivá administrace, ve které se dobře orientuje. Mínusem je nemožnost vytvoření formulářů speciálně pro klienta, které jsou u webů dělaných na zakázku. Ale i tak si myslím, že v dnešní době internetu to není až zase takové mínus, takže bych to bral spíš jako okrajové mínus.

Chtěl byste něco vzkázat čtenářům stránek?
Myslím, že jsou tu mraky různých stránek, ale na českém trhu považuji za jedničku právě inPage. Co jsem měl možnost porovnávat, tak u inPage velmi oceňuji lidský přístup k uživateli. Když člověk pošle dotaz (a není jich někdy málo), existuje dobrá zpětná vazba. Zároveň se tak trochu stáváte i tvůrcem tohoto systému pro tvorbu stránek, protože některé podněty od zákazníků jsou skutečně do inPage zaváděny. Když to shrnu, inPage má potenciál růst jinak a lépe, než konkurenční služby, které se zákazníkovi tolik nevěnují.


Kdyby se na vás někdo obrátil, že chce udělat webové stránky, uvítal byste to?
Určitě. Některé firmy třeba hledají někoho, kdo je už vyzkoušený, má reference a je spolehlivý.
To třeba ocení různé firmy.

Kontakt pro spolupráci:
Tomáš Trojan, tomas.trojan@odjezdy.cz

 

Martina Kubíková
martina.kubikova(zav)zoner.cz

Přidat komentář

Přehled komentářů