Registrace do e-shopu
Chtěli byste zákazníkům vašeho e-shopu nabídnout něco navíc a zároveň jim zjednodušit objednávku při jejich příští návštěvě? V e-shopu na inPage jsme spustili možnost registrace zákazníků. Jak registraci nastavit a jaké výhody to pro vás a vaše zákazníky bude mít, se dozvíte v tomto článku.
Aktivace uživatelského účtu
Aby bylo možné zákazníkům umožnit registraci do vašeho e-shopu, je třeba tuto funkci nejprve zapnout. Povolení registrace zákazníků provedete v sekci Eshop pod položkou Nastavení eshopu. Zde je nyní nově rozhraní pro aktivaci registrace zákazníků do e-shopu.
Vytvoření a správa uživatelského účtu
Uživatelský účet si Vaši zákazníci vytvoří velice snadno a to přímo v objednávce. Stačí vyplnit potřebné kontaktní a fakturační údaje a před dokončením objednávky potvrdit možnost Vytvořit ze zadaných údajů Zákaznický účet.
Dokončením objednávky je zákazníkovi automaticky vytvořen zákaznický účet ve vašem e-shopu. Přístupové údaje pro správu zákaznického účtu jsou odeslány na e-mail a s jejich pomocí je možné se na zákaznický účet přihlásit. Login uživatelského účtu odpovídá e-mailu, který byl zadán v objednávce. Heslo je generováno automatem a je možné jej kdykoli změnit.
Po přihlášení se na zákaznický účet má zákazník k dispozici přehled provedených objednávek, dále pak možnost upravit své kontaktní a fakturační údaje.
Samozřejmostí je možnost změny hesla, odhlášení odběru novinek a taktéž možnost zrušit vytvořený účet.
Správa zákazníků v e-shopu
Jednotlivé zákaznické účty můžete snadno spravovat v administraci webových stránek a to v sekci Eshop pod položkou Registrace uživatelů.
Naleznete zde kompletní přehled již vytvořených zákaznických účtů a máte tak k dispozici opravdu jednoduchou správu všech vašich pravidelných zákazníků.
Po kliknutí na odkaz s názvem zákaznického účtu, máte k dispozici rozhraní pro správu vybraného zákaznického účtu.
Je zde podrobný přehled všech jeho dosavadních objednávek, dále pak možnost editace jeho kontaktních a fakturačních údajů, dále pak možnost nastavit pro daného zákazníka slevu na vaše produkty a možnost zakázat, či opětovně povolit daný zákaznický účet.
V neposlední řadě máte možnost změnit heslo, anebo zákaznický účet ručně odstranit. Odstraněním účtu však nedojde ke smazání objednávek pouze ke smazání vazby objednávek na tohoto uživatele.
Závěrem
Doufáme, že registrace zákazníků do eshopu je funkce, kterou opravdu oceníte a budete ji aktivně využívat.
Na dalším rozvoji našich služeb neustále pracujeme a můžete se těšit na další nálož nových šablon a nových funkcionalit.
Jakékoli připomínky či dotazy k možnosti registrace zákazníků nám zanechte níže v komentářích, anebo napište na info@inpage.cz
Přidat komentář
Přehled komentářů
registrácia
3. 8. 2020 22:57:10 | lipiansky
Konečne, este report objednávok, produktov kt. sa daný mesiac predali, trzba na objednávku a napojenie na superfakturu :)
Odpovědět | Zobrazit odpovědi
Re: registrácia
4. 8. 2020 12:00:26 | Tým inPage
Dobrý den,
vážíme si cenných připomínek. Co se týká fakturace, tak náš systém podporuje napojení na službu iDoklad a Fakturoid. Obě tyto služby mají podporu i na slovenském trhu. Více info o daných systémech najdete v tomto článku: https://blog.inpage.cz/inpage/propojte-si-e-shop-s-fakturacnim-systemem-idoklad-a-fakturoid/
Odpovědět
Vytvoření zákaznického účtu
3. 8. 2020 23:26:21 | lipiansky
Máme SK verziu eshopu, a klientom chodia @ správy s prístupom do ich konta v CZ jazyku. Je prosím zapnutá SK mutácia? Resp kde to mozeme nastaviť?
Odpovědět | Zobrazit odpovědi
Re: Vytvoření zákaznického účtu
4. 8. 2020 11:57:58 | Tým inPage
Dobrý den,
děkujeme za cennou zpětnou vazbu.
Překlady jsme upravili a nyní by již e-mail o zřízení účtu měl přijít v pořádku ve slovenštině.
pěkný den
Odpovědět
Registrace zakazníků
27. 11. 2020 21:54:49 | Jiří Klovrza
Vnímám jako velký nedostatek že se na mém eshopu nemůže registrovat zákazník aniž by udělal nejprve objednávku.
Odpovědět
Automatický email k zákaznickému účtu
21. 11. 2021 9:47:29 | Simona Fraňková
Dobrý den, po odeslání objednávky dorazil email s potvrzenou objednávkou, ale nedorazil email s přístupovými údaji k zákaznickému účtu.
Odpovědět | Zobrazit odpovědi
Re: Automatický email k zákaznickému účtu
22. 11. 2021 11:27:19 | Tým inPage
Dobrý den,
zde by bylo asi nejlepší, kdybychom věděli o jaký web a jakou konkrétní registraci uživatele se jedná. Napište nám prosím e-mail na info@inpage.cz a zkusíme vše důkladně prověřit. Určitě bych taktéž doporučil prověřit, zdali e-mail s přístupy nespadl uživateli do spamu, případně zkontrolujte, zdali máte v administraci webu nastavenu autorizaci zpráv odesílaných z webu viz náš článek https://blog.inpage.cz/inpage/autorizovane-odesilani-posty-z-webovych-stranek/
Odpovědět
Web pro správu uživatelských konfigurací
5. 10. 2024 17:19:54 | Jan Kropáč
Chtěl bych webové stránky, kde budou moci uživatelé parametrizovat pomocí formuláře svůj požadavek na konfiguraci produktu - energetického sdílení.mezi lokalitami Dále budou tam mít zobrazovány jednotlvé výsledky spotřeby pro jednotlivé uzly zadané v konfiguraci.
Dále budou mít i přehled fakturace za naměřené hodnoty sdílení a systém po jejich odsouhlasení provede vygenerování kódu pro platbu.
Systém bude registrovat ty, kteří neplatí a odesílat umpomínky.
Možnost integrace s TEAMS, kdy členové support teamu budou moci přes TEAMS komunikovat se zákazníkem a bude možné, aby obě strany byly schopny vytvořit požadavek na TEAMS call.
Odpovědět