Novinky únor 2011
14. 02. 2011
- Rozšíření vlastnosti varianty produktu o vlastní cenu, kód a stav skladu
- Nová uvítací stránka administrace s užitečnými odkazy
- Možnost zadat vlastní název formulářového prvku
- Úprava formátování tisku objednávky (dodací list)
- Hromadné kopírování obrázků
- Možnost definovat vlastní hlášení u vlastních formulářů
- Úpravy a vylepšení funkčnosti systému
1. Rozšíření vlastnosti varianty produktu o vlastní cenu, kód a stav skladu
U jednotlivých variant produktu e-shopu nyní máte možnost nastavit vlastní cenu (s a bez DPH),
kód i stav skladem. Dalším drobným vylepšením je možnost zakázat vložit produkt do košíku
(např. v případě není-li produkt skladem).
2. Nová uvítací stránka administrace s užitečnými odkazy
Po přihlášení do administrace inPage se objeví nová uvítací stránka s mnoha užitečnými odkazy pro rychlou navigaci:
- poslední editované články (max. 10)
- poslední novinky
- poslední komentáře (max. 10, za posledních 90 dnů)
- nové objednávky (max. 10)
- poslední články na blogu
- odkazy na různé tipy a triky na blogu
3. Možnost zadat vlastní název formulářového prvku
Názvy jednotlivých položek kontaktního formuláře nyní můžete přejmenovat podle vlastního uvážení.
Položky formuláře upravíte v sekci Nastavení → Nastavení formuláře.
4. Úprava formátování tisku objednávky (dodací list)
Vzhled objednávky e-shopu byl upraven tak, aby lépe vyhovoval možnosti vytisknout jej jako dodací list, který je možné zasílat zároveň se zbožím.
5. Hromadné kopírování obrázků
Při práci s obrázky lze nově hromadně kopírovat obrázky z jedné fotogalerie do jiné.
6. Možnost definovat vlastní hlášení u vlastních formulářů
Předdefinovaná hlášení vlastních formulářů nyní můžete změnit tak, aby lépe odpovídala typu formuláře. Použití je jednoduché, jako skryté pole použijte pole messages s klíči _success a _errror, např.
<input name="message[_success]" type="hidden" value="Vaše objednávka byla úspěšně odeslána" />
<input name="message[_error]" type="hidden" value="Odeslání objednávky selhalo" />
Přidat komentář
Přehled komentářů
varianty produktu
23. 2. 2011 9:24:33 | Vladimir Polak
Dobry den, nejak se mi nedari vlozit varianty produktu. Jakoby to jeste nebylo funkcni.
obchod@zverimix.eu
Odpovědět
RE: varianty produktu
23. 2. 2011 13:00:31 | Hana Medkova
Pane Polaku vyzkoušeli jsme na vaší doméně u psích pláštěnek doplnit varianty produktu a šlo to naprosto bez obtíží, pro rozpoznání problému by bylo dobré kdybyste nám zaslal na admin@zoner.cz printscreen chyby, kterou vám to vyhodí když chcete přidat variantu produktu. Odkaz přidat variantu totiž funguje bez problému, viz. ukázka variant u produktu ve vašem eshopu: http://www.zverimix.eu/produkt/plastenka-zluta-s-kapuci-26-cm-s/
Odpovědět
Množství zboží na skladě
18. 7. 2011 21:43:10 | Cherinka
Dobrý den,
měla bych dotaz ke stavu skladu. Budu prodávat unikátní produkty, od každého bude dostupný pouze jeden kus. V modulu e-shop jsem nenašla možnost zadat množství kusů zboží na skladě. Jak se tedy v takovém případě vyhnout tomu, aby zákazníci objednávali více zboží, než je dostupné skladem, což samozřejmě není žádoucí? Děkuji.
Odpovědět
RE: množství zboží na skladě
20. 7. 2011 13:47:00 | Hana Medková
Dobrý den, lze to provést dvěma způsoby:
1/ nastavte si u produktu SKLAD
- u každého produktu nastavíte označení "Zboží je skladem". Ve chvíli kdy ten 1 kus zboží prodáte, změníte označení na "Není skladem".
avšak v tomto případě bude vhodnější způsob druhý:
2/ ve chvíli kdy jediný kus zboží prodáte, vyřaďte jej z nabídky E-shopu
Odpovědět
RE: Množství zboží na skladě
20. 7. 2011 16:24:33 | Cherinka
Dobrý den,
děkuji za odpověď, takto mě to taky napadlo. Je ale možné (čistě hypoteticky), že by si dva nebo více zákazníků objednalo stejné zboží do doby, než bych stihla zboží z nabídky vyřadit (např. bych neměla delší dobu přístup k internetu). Neexistuje nějaké efektivnější řešení?
Děkuji.
Odpovědět
RE: množství zboží na skladě..
21. 7. 2011 8:08:25 | Hana Medková
Dobrý den, v inPage není způsob či možnost jak tohoto docílit. Opravdu jedinou možností je operativní vyřizování objednávek bude-li to ve vašich silách.
Pokud by již k tomu objednání 2 produktů naráz přeci jen došlo, stát se to skutečně může, pak by měl být pro Vás i Vaše zákazníky rozhodující čas objednání zboží. Myslím, že toto si můžete stanovit v obchodních podmínkách. Jednoduše v těch obc. podmínkách upozorníte, že k této situaci může dojít a v takovém případě rozhoduje čas přijetí objednávky, kdo objednal první, má na odběr zboží nárok.
Pouze v případě neuhrazení objednaného zboží do stanoveného data by připadl nárok druhému zájemci.
Odpovědět