Můj účet
Položka můj účet se nachází v hlavičce administrace inPage. Obsahuje např. informace o účtu, emailových službách a ftp účtu, limitech a využití prostoru a další. Jednotlivé položky si popíšeme níže.
Informace o účtu
Jak již název položky napovídá jedná se o informace o aplikaci inPage a jejím nastavení. Je zde uvedený název domény, stav stránek, cenový program inPage, odkaz na limity a využití systému, nastavený jazyk aplikace a administrace, informace o společnosti provozující službu a datum vytvoření služby inPage.
Stav webu
Zde je možnost nastavení provozu webu. S tímto nastavením se můžete také setkat v sekci Nastavení → Nastavení prostředí webu → Nastavení webu. Na výběr je ze tří možností:
- Web je v provozu - tato volba zpřístupní váš web
- Stránky v rekonstrukci - lze použít při úpravách nebo v případě rozpracovaného webu. Uživatelům se zobrazí stránka s informací, že je web v rekonstrukci.
- Parkovací stránka - bývá nastavena při zakoupení služby inPage, můžete ji kdykoli znovu nastavit. Návštěvníkům se pak ukáže pouze parkovací stránka.
- Vizitka - Vizitka je jednoduchá jednostránková webová prezentace, která obsahuje úplně základní informace. Tedy kdo jste, co děláte a kde je možné vás najít, či kontaktovat. Více v článku Vizitky na inPage MINI.
Informace o FTP
Při zřízení služby inPage ve verzi Standard a Premium je k dispozici i FTP prostor, který lze využít k ukládání větších souborů. Na tyto soubory pak lze z obsahu webu odkazovat. Pro plnohodnotné využití FTP prostoru je vhodné nainstalovat program umožňující komunikaci mezi počítatčem a FTP např. Total Commander. Pod položkou Informace o FTP jsou potřebné údaje pro připojení, možnost odemknutí a uzamnkutí FTP, nastavení hesla a také nastavení možného přímého přístupu k souborům přímo z administrace inPage.
V článku Práce s FTP, se dovíte, jak se připojit k FTP.
Informace o poště
K systému inPage ve verzi Standard a Premium jsou zřizovány e-mailové služby, kde si můžete vytvořit vlastní e-mailovou schránku. Pod položkou Informace o poště naleznete přístupové údaje do správcovského e-mailu, prostřednictvím kterého vytvoříte e-mailové schránky. Jediné co zde není uvedeno, je heslo pro přístup do schránky. Heslo je uvedeno ve potvrzovacím e-mailu, který vám byl zaslán po zřízení služby nebo v centru administrace.
V článku Nastavení e-mailové schránky, se dovíte jak vytvořit vlastní e-mailovou schránku.
Přesměrování a aliasy domén (funkce pro experty)
Této služby lze využít v případě, že máte registrováno více domén a chtěli byste je nasměrovat na doménu s inPage. Nastavení se provádí v centru administrace a jakmile jsou nastaveny jako aliasy, můžete je dále i spravovat v administraci inPage pod položkou Přesměrování a aliasy domén. Zde můžete nastavit například přesměrování aliasu na určitý článek.
Nastavení SSL certifikátu (funkce pro experty)
K inPage dostáváte zdarma zabezpečení webu pomocí SSL/TLS certifikátu Basic DV od certifikační autority Digicert. U verzí Standard a Premium je možné certifikát dočasně vypnout. Certifikát zvyšuje webu bezpečnost, důvěryhodnost, rychlejší načítání a lepší pozice ve vyhledávání. U zabezpečených stránek tak nemůže nedocházet například k odposlouchávání přenášených dat.
Více je popsáno v článku Jak na zabezpečení webu.
Vlastní poznámky
Zde si můžete zapsat vlastní poznámky, např. kroky při tvorbě webu, nebo seznam úkolů.
Limity a využití
Přehled využití vyhrazeného prostoru inPage, kde je aktuální a maximální počet rubrik, článků, obrázků, fotogalerií a dalších. Nechybí ani informace o celkovém obsazení prostoru aplikace.
Zálohy služby
Záloha obsahuje vše potřebné pro obnovu dat webu. Rychle a snadno obnovíte web do původního stavu. Doporučujeme web zazálohovat vždy před většími úpravami. Záloha se netýká obsahu FTP, eshopu a nastavení EET.
Změna hesla
Po prvním přihlášení do administrace doporučujeme změnit heslo. To by mělo obsahovat velká a malá písmena a číslice s minimálním počtem 6 znaků. Změnu hesla provedete pod položkou Změna hesla. Zadejte heslo původní a dvakrát heslo nové. Úpravu uložte a je hotovo.
Kopírování obsahu (funkce pro experty)
Jedná se o možnost kopírování webové prezentace mezi službami.
Autorizované služby
Funkce slouží především ke zjednodušení správy vícejazyčných webů a obecně máte-li více webů se systémem inPage. Zjednodušení spočívá v možnosti napojení více služeb na jednu. Tedy při správě dalších vašich webů nebude nutné absolvovat přihlašování a zadávání hesel do každého z nich, ale pouze se budete mezi nimi přepínat.
Pokud dojde ke změně hesla jedné ze služeb, tato vazba se zruší, a službu bude nutné znovu autorizovat!
Více je popsáno v článku Správa vícero služeb z jedné administrace v inPage
Zařazení do katalogu
Vyplněním všech položek bude webová prezentace bezplatně zařazena do katalogu stránek inPage. Správné zařazení prezentace se manuálně kontroluje a stránky se zobrazí v katalogu až po jejich schválení.
Odhlásit se
Odkaz sloužící k odhlášení z administrace. Doporučujeme se v rámci bezpečnosti po ukončení práce s inPage z administrace vždy odhlásit.
Přidat komentář
Přehled komentářů
Informace o poště
1. 12. 2021 9:28:15 | Vlastimil
Dobrý den, mohu se zeptat, proč v administraci "Můj účet" - "Informace o poště" se mi objevuje ´Nemáte zřízenou poštu´? A když kliknu ´Vytvořit poštu´, tak se mi objeví červená hláška ´Zřízení pošty selhalo´. Přitom e-mailové služby s nastavenou e-mailovou schránkou mám. Děkuji.
Odpovědět | Zobrazit odpovědi
Re: Informace o poště
1. 12. 2021 9:54:49 | Tým inPage
Dobrý den,
bohužel jste nám zde neuvedl doménu o které mluvíte, tak se nemohu podívat v čem by mohl být problém. Prosím zašlete nám název domény na email admin@zoner.cz a problém vyřešíme.
Odpovědět