0 Kč s DPH

SEO, SEO a ještě jednou SEO

Ze všech stran se dnes ozývá zkratka SEO. Pro mnoho lidí zkratka neznámá a přitom pokud tvoříte stránky v inPage, je dobré něco o „tom" SEO vědět.

Nejdříve co to vlastně SEO je:

SEO - Search Engine Optimization: úprava (optimalizace) webových stránek pro internetové vyhledávače. Čím lepší optimalizace stránek pro vyhledávače, tím lepší umístění ve výsledcích vyhledávání (Seznam, Google, ...). V důsledku potom více návštěvníků stránek, více poptávek po Vašich službách, vyšší tržby.

Základní doporučení

Pokud jsou webové stránky hlavním prostředkem vašeho podnikání, doporučujeme  optimalizaci stránek řešit s odbornými firmami. Ceny za kvalitně odvedenou práci jsou sice vyšší (desetitisíce Kč), ale v konečném důsledku by se optimalizace měla projevit zvýšenými tržbami a vyšším ziskem.

Pokud se chcete o SEO zajímat sami, na internetu existuje mnoho odkazů na problematiku SEO, mnoho návodů i diskuzí. Na trhu jsou také k dispozici knihy -  nakladatelství Zoner press - kniha SEO - Search Engine Optimization

Ideální je začít SEO řešit ještě před vytvořením webových stránek. Při návrhu nových stránek se můžeme zaměřit na strukturu webu, názvy adres jednotlivých stránek, propojení stránek. Můžeme si definovat slova, podle kterých nás zákazníci pravděpodobně naleznou.

Zaregistrujte své stránky do vyhledávačů. Čím více tím lépe. Můžete využít také různé inzertní weby, tiskové portály. Pro registraci do vyhledávačů můžete využít naši doplňkovou službu k inPage, kdy registraci provedeme za Vás.

Získejte co nejvíce zpětných odkazů. Čím více stránek bude odkazovat na Vaše, tím vyšší budete mít Page Rank (ohodnocení stránky). Můžete využít výměnných služeb, ale nejlepší je osobní vyjednání výměny. Na oplátku můžete dát do patičky svých stránek odkazy na jiné weby.

Názvy stránek vytvářejte co nejsrozumitelnější. Měly by podpořit obsah stránky, vyhledávané spojení. Například článek kde nabízíte bavlněné povlečení nazvěte jednoduše „bavlnene-povleceni".

Používejte na každé stránce správný nadpis. Je zcela zbytečné psát výrazně „Vítáme Vás na našich stránkách". Pokud nabízíte své služby, hned na první stránku do nadpisu napište slovní spojení, které vystihuje Vaši nabídku, Vaše služby.

Pokud nabízíte lokální služby, zaměřte se na regiony. Například opravář praček v Táboře by měl používat velmi často textové spojení „opravy praček Tábor".

Sledujte pozice stránek ve vyhledávačích www.seznam.cz a www.google.cz. Ostatní vyhledávače pro ČR nemají smysl. Pokud se budou stránky zobrazovat ve vyhledávání, upravte si „Titulek stránky:" aby vystihoval co se na stránce nachází. Upravte případně text hlavičky stránek v Nastavení >> HTML hlavička stránek.

Seznam dalších článků na blogu o SEO

 

Přidat komentář

inPage.cz - webové stránky, doména a webhosting snadno.