Blog redakčního systému inPage
Novinky, návody, tipy a triky přímo od tvůrců redakčního systému inPage pro všechny jeho uživatele. Nebojte se experimentovat a vylepšete vaše stránky! Tento blog vám s tím pomůže.
-
GDPR - Co byste měli vědět
Jakožto provozovatelé webové prezentace služby inPage se mnohdy nevyhnete práci s osobními údaji návštěvníků vašich stránek a to jak v e-shopu, tak i například v kontaktním formuláři. V tomto článku se zaměříme na to, jak nové nařízení Evropské komise na ochranu osobních údajů ovlivňuje naše zákazníky a návštěvníky webu a co pro ně z účinnosti GDPR vyplývá.
21. 5. 2018 | Rubrika: E-shop
-
GDPR - Novinky v inPage
V souvislosti s přijetím Obecného nařízení o ochraně osobních údajů, neboli GDPR, jsme provedli úpravy v nastavení vaší webové prezentace/e-shopu a to taková, abychom vám implementaci tohoto nařízení co nejvíce usnadnili.
V tomto článku si veškeré novinky představíme a stručně popíšeme.
20. 5. 2018 | Rubrika: E-shop | Komentářů: 2
-
GDPR - Co je třeba si aktivně vyřešit
Obecné nařízení o ochraně osobních údajů, neboli GDPR vejde v platnost k 25. 5. 2018.
Ne všechny náležitosti GDPR však můžeme zajistit za vás, avšak doporučení toho, co je třeba si zajistit z vaší strany jakožto správce webu/ e-shopu vám popíšeme v tomto článku.
19. 5. 2018 | Rubrika: E-shop
-
GDPR - zpracovatelské smlouvy
Pro případ, že osobní údaje předáváte pro zpracování jiným správcům, je třeba mít uzavřenu s tímto správcem zpracovatelskou smlouvu, a tu mít pro pro své potřeby archivovanou. Tyto dokumenty mají za úkol deklarovat, jakým způsobem daný správce nakládaá se svěřenými osobními údaji vašich zákazníků.
18. 5. 2018 | Rubrika: E-shop
-
1. E-shop - základní informace
Tato stránka vás seznámí se zprovozněním a základními funkcemi e-shopu v systému inPage. Podrobnější informace o nastavení e-shopu poté naleznete v seriálu o e-shopu.
10. 5. 2018 | Rubrika: E-shop
-
2. Nastavení e-shopu
V tomto článku si projdeme nastavení e-shopu a jednotlivých částí jako jsou závěrečné zprávy, email pro e-shop a další. Pokud jste neměli zatím možnost se s e-shopem inPage setkat, doporučujeme začít článkem E-shop základní informace, který vám pomůže se lépe zorientovat.
9. 5. 2018 | Rubrika: E-shop
-
3. Kategorie v e-shopu
Ještě před tím, než začneme e-shop plnit produkty, je vhodné si předem vytvořit jednotlivé kategorie, do kterých budeme produkty zařazovat, abychom měli mezi produkty lepší správu a zákazník se na našem e-shopu lépe orientovat. V totmo článku si ukážeme, jak vytvářet produktům vlastní kategorie, jak se s kategoriemi pracuje a jaké jsou možnosti jejich nastavení a správy.
8. 5. 2018 | Rubrika: E-shop | Komentářů: 1
-
4. Produkty e-shopu
Základ e-shopu tvoří obsah, tedy vámi prodávané zboží. V tomtoo návodu si ukážeme, jak naplnit váš e-shop produkty.
Produkty lze přidávat pouze do kategorií. Pokud tedy ještě nemáte vytvořenou kategorii, mrkněte do článku Kategorie v e-shopu.
7. 5. 2018 | Rubrika: E-shop | Komentářů: 1
-
5. Nastavení dopravy a platby
Aby byl e-shop plnohodnotný, je třeba ještě nastavit, jak zákazník objednávku uhradí a jak mu bude doručena. V tomto článku si ukážeme jak správně nastavit dopravu a platbu na e-shopu a jaké možnosti vám v této věci inPage nabízí.
6. 5. 2018 | Rubrika: E-shop
-
6. Objednávky
Z předešlých dílů našeho seriálu o E-shopu inPage jsme se dověděli, jak e-shop nastavit a naplnit. Nyní si ukážeme, jak spravovat objednávky a co systém umožňuje.
5. 5. 2018 | Rubrika: E-shop
-
7. Napojení na srovnávače zboží
Srovnávače zboží přináší e-shopům zpravidla kolem 20 – 30 % všech tržeb. Přitom jsou stále velmi levné a investice do nich se bohatě vyplatí. Produkty z vašeho e-shopu můžete nyní i vy snadno exportovat do srovnávačů zboží jako např. zbozi.cz, heureka.cz a další.
4. 5. 2018 | Rubrika: E-shop
-
Hodnocení obchodu a měření konverzí u Heureka a Zboží.cz
Hodnocení obchodu je jedno z mnoha kritérií, jak se pozná úspěšný e-shop. V tomto návodu si ukážeme, jak si v e-shopu nastavit hodnocení obchodu a měření konverzí u služeb Heureka.cz a Zboží.cz.
3. 5. 2018 | Rubrika: E-shop
-
Platební brána GoPay
GoPay je český internetový platební systém s vysokou úrovní bezpečnosti, který nabízí veškeré platební metody v rámci jednotného uživatelského prostředí s optimalizovanými kroky pro snadné a rychlé provedení platby. V tomto návodu si ukážeme, jak do vašeho e-shopu tento platební systém implementovat.
2. 5. 2018 | Rubrika: E-shop
-
PayPal
PayPal je celosvětová internetová peněženka, platební systém. Umožňuje přesuny peněz mezi účty, které jsou identifikovány emailovými adresami, a platbu kartami. V zahraničí je velmi populární a v České republice je funkční od roku 2005, kdy bylo možné platby pouze odesílat. Přijímat platby můžeme od roku 2009 a nyní lze PayPal využívat i na webových stránkách se systémem inPage.
1. 5. 2018 | Rubrika: E-shop | Komentářů: 3