0 Kč s DPH

Blog redakčního systému inPage

Novinky, návody, tipy a triky přímo od tvůrců redakčního systému inPage pro všechny jeho uživatele. Nebojte se experimentovat a vylepšete vaše stránky! Tento blog vám s tím pomůže.

  • 2. Nastavení e-shopu

    V tomto článku si projdeme nastavení e-shopu a jednotlivých částí jako jsou závěrečné zprávy, email pro e-shop a další. Pokud jste neměli zatím možnost se s e-shopem inPage setkat, doporučujeme začít článkem E-shop základní informace, který vám pomůže se lépe zorientovat.

    9.5.2018 | Rubrika: E-shop | Komentářů: 0

  • 3. Kategorie v e-shopu

    Ještě před tím, než začneme e-shop plnit produkty, je vhodné si předem vytvořit jednotlivé kategorie, do kterých budeme produkty zařazovat, abychom měli mezi produkty lepší správu a zákazník se na našem e-shopu lépe orientovat. V totmo článku si ukážeme, jak vytvářet produktům vlastní kategorie, jak se s kategoriemi pracuje a jaké jsou možnosti jejich nastavení a správy.

    8.5.2018 | Rubrika: E-shop | Komentářů: 0

  • 4. Produkty e-shopu

    Základ e-shopu tvoří obsah, tedy vámi prodávané zboží. V tomtoo návodu si ukážeme, jak naplnit váš e-shop produkty.

    Produkty  lze přidávat pouze do kategorií. Pokud tedy ještě nemáte vytvořenou kategorii, mrkněte do článku Kategorie v e-shopu.

    7.5.2018 | Rubrika: E-shop | Komentářů: 0

  • 5. Nastavení dopravy a platby

    Aby byl e-shop plnohodnotný, je třeba ještě nastavit, jak zákazník objednávku uhradí a jak mu bude doručena. V tomto článku si ukážeme jak správně nastavit dopravu a platbu na e-shopu a jaké možnosti vám v této věci inPage nabízí.

    6.5.2018 | Rubrika: E-shop | Komentářů: 0

  • 6. Objednávky

    Z předešlých dílů našeho seriálu o E-shopu inPage jsme se dověděli, jak e-shop nastavit a naplnit. Nyní si ukážeme, jak spravovat objednávky a co systém umožňuje.

    5.5.2018 | Rubrika: E-shop | Komentářů: 0

  • 7. Napojení na srovnávače zboží

    Srovnávače zboží přináší e-shopům zpravidla kolem 20 – 30 % všech tržeb. Přitom jsou stále velmi levné a investice do nich se bohatě vyplatí. Produkty z vašeho e-shopu můžete nyní i vy snadno exportovat do srovnávačů zboží jako např. zbozi.cz, heureka.cz a další.

    4.5.2018 | Rubrika: E-shop | Komentářů: 0

  • 8. Hodnocení obchodu a měření konverzí

    Hodnocení obchodu je jedno z mnoha kritérií, jak se pozná úspěšný e-shop. V tomto návodu si ukážeme, jak si v e-shopu nastavit ověřeno zákazníky od Heureka.cz a Zbozi.cz a jak nastavit měření konverzí objednávek z e-shopu přes Google Analytics.

    3.5.2018 | Rubrika: E-shop | Komentářů: 0

  • 9. Platební brána GoPay

    GoPay je český internetový platební systém s vysokou úrovní bezpečnosti, který nabízí veškeré platební metody v rámci jednotného uživatelského prostředí s optimalizovanými kroky pro snadné a rychlé provedení platby. V tomto návodu si ukážeme, jak do vašeho e-shopu tento platební systém implementovat.

    2.5.2018 | Rubrika: E-shop | Komentářů: 0

  • 10. PayPal

    PayPal je celosvětová internetová peněženka, platební systém. Umožňuje přesuny peněz mezi účty, které jsou identifikovány emailovými adresami, a platbu kartami. V zahraničí je velmi populární a v České republice je funkční od roku 2005, kdy bylo možné platby pouze odesílat. Přijímat platby můžeme od roku 2009 a nyní lze PayPal využívat i na webových stránkách se systémem inPage.

    1.5.2018 | Rubrika: E-shop | Komentářů: 0

  • 11. Nastavení a správa EET

    Zákon o elektronické evidenci tržeb se od 1. března 2017 vztahuje nejen na maloobchody a velkoobchody, ale také na e-shopy. Majitelé internetových obchodů, kteří podnikají na území ČR a umožňují na e-shopu online platby (například platba kartou, přes platební brány PayPal, PayU a dalšími obdobnými způsoby) či platbu v hotovosti při osobním odběru, musí elektronicky evidovat tržby. 

    30.4.2018 | Rubrika: E-shop | Komentářů: 0

inPage - webové stránky, doménawebhosting snadno.